Friendship

Cześć, jak się macie? Ja okropnie, po raz drugi piszę ten post, bo zacięło mi się zapisywanie posta i musiałam usunąć :c
Ale trudno, nie smutajmy, zapraszam na post!



Przyjaźń – bliskie stosunki międzyludzkie oparte na wzajemnej serdeczności i życzliwości.

Oto definicja z Wikipedii. Dodałabym, że istnieją dwa rodzaje przyjaźni : prawdziwa, w której nie liczy się własne dobro, ale tej drugiej osoby, oraz fałszywa, w której wychodzi na wierzch nasz egoizm. 

< ♡ > 

Mam kilka przyjaciółek, bez których życie na tym świecie byłoby nudne jak flaki w oleju. Maja i Weronika to dwie osoby najbliższe mojemu sercu. Uwielbiam też Anię i Julię, jednak z nimi przyjaźnię się od września, więc nie przywiązałam się do nich tak jak do Mai i Wery (wybaczcie ;*).

<♡>


Ostatnio poznałam na FB pewną Julię, którą już uwielbiam. Jest ode mnie o rok młodsza, ale mimo to świetnie się dogadujemy. Mamy zamiar wymieniać się paczkami, coś takiego jak... beGlossy. Będę dodawała tutaj posty o naszych paczkach xd
Podaję jej bloga, proszę o wielki spam komentarzy i wejść u Juli 😘
http://wonderfuulworld.blogspot.com

<♡>

A teraz pokażę Wam kilka gifów z ostatnich dni! Proszę, komentujcie, to strasznie motywuje! Kocham Was, Angie :*







Komentarze

  1. Ciekawy blog, tak trzymaj! :)
    http://obudzona-ze-wschodem-slonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajowy program do robienia gifów :D
    wiesz co? Obrażam się. Jak możesz? ! XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwila... czy to przypadkiem nie ja siedzę na parapecie i widać moje włosy na gifie z Weroniką? XD

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Harry Styles - kim dla nas jest?

Snapchat

Niall Horan w trzech słowach