Hejterzy

Jeszcze niedawno nagrywałam filmiki na yt. To moje marzenie, nadal, mimo, że mocno zniszczone przez licealistów z mojej szkoły. To smutne, że ludzie mogą być tacy okrutni... tak, wiem, hejterzy byli, są i będą, ale bycie ofiarą takiego człowieka  (w tym wypadku ludzi) jest okropne i nie życzę tego największemu wrogowi...
Moja bliska przyjaciółka poprosiła mnie, abym nie przejmowała się hejterami i nagrywała dalej. Ale boję się, przez tych ludzi mam traumę. Jestem człowiekiem o słabych nerwach i niekontrolowanych emocjach, więc naprawdę boję się kolejnych hejtów.
Nie wiem co zrobić... proszę, pomóżcie mi podjąć decyzję... Angie <3

Ps. Wybrałam przypadkowe zdjęcia, by ten post, mimo takiego tematu, nie był "suchy" :)

Komentarze

  1. Mam nadzieję,że każdy ten hejter teraz umiera w czeluściach Mordoru <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech zdychajom... debile po prostu. Jak przez hejt można niby coś wyrazić?! Wytłumaczcie mi to, bo może jestem idiotką. Ja rozumiem, że krytyka jest ważna i można z niej dużo wnieść do swojego życia. Ale od tego czteroliterowego słowa chce mi się rzygać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejterzy najwidoczniej nie mają co robić. Ale wiesz co ? Jeśli chcesz nadal nagrywać to nagraj coś o tym że hejterzy to zwykli debile i wtedy pokażesz że jesteś od nich mądrzejsza. Pozwalam Ci nawet na wykorzystanie mojego posta (w całości) i oferuję pomoc przy montażu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przestawaj nagrywać ;)
    Bo wtedy dasz im satysfakcje , że wygrali, bo o to mi chodziło...A Ty się nie poddawaj tylko dąż do spełnienia swoich marzeń ;) :* Wierzymy w Ciebie ;)
    Powodzenia, trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie warto się przejmować. Tak samo jak słyszy się pozytywne komentarze, w duchu ktoś myśleć w ogóle odmiennie. To jest zdecydowanie normalne i nie powinniśmy tego uważam za zniewagę. Osobiście nie spotkałam się z osobą która ze wszystkiego byłaby zadowolona i wszystko pochwalała. Poglądy się różnią na miliardy sposobów i nie powinniśmy tego kwestionować.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Mile widziane komentarze jak i obserwacje. W miarę możliwości odwdzięczam się. http://liveeyourstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przejmuj sie tym! Wazne ze lubisz to co robisz, masz swoje hobby i nie jestes nudna jak oni. To Twoja pasja a to ze oni tego nie rozumieją to ich problem ! (:

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Harry Styles - kim dla nas jest?

Snapchat

Niall Horan w trzech słowach