Cały miesiąc!

Słodki Christianie Grey'u!
Nie było mnie tu cały miesiąc! Przepraszam, ale wiecie jak jest: szkoła, nauka, koncerty chóralne, muzyki... Tyle tego!
Najgorsze jest to, że nic nie przygotowałam. Miałam pisać ulubieńców kwietnia, ale zbyt dużo czasu minęło by to teraz wstawiać.
Maj jest strasznie ciężki, ledwo daję radę... mqm zagrożenie... tsa, ciekawie, co nie? Muszę to poprawić...
Mój tato powiedział (jestem wychowywana bez matki), że jeśli dam z siebie wszystko i poprawię oceny jak najlepiej potrafię, to będę mogła pojechać na koncert Bars and Melody!!! Cieszę strasznie, to świetna motywacja do pracy!
Dorzucam kilka zdjęć z tego miesiąca, inspiracji i lecę się uczyć c:
Angie :)

Komentarze

  1. MOC MOTYWACJI!!! ZIUUUUUU!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w poprawianiu :)

    Wspólna obserwacja ? lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia! Dobra motywacja działa cuda :)

    http://try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki żeby się udało !! :)

    http://aaurilaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Harry Styles - kim dla nas jest?

Snapchat

Niall Horan w trzech słowach