50 faktów o mnie

Hejka!
Ostatnio mam ciężkie dni. Ciągle jakieś sprawdziany, kartkówki, projekty... Postanowiłam zebrać się w sobie i napisać 50 faktów o mnie. Jeśli jesteście zainteresowani poznaniem mnie trochę to zapraszam!
Ps. Przepraszam za moją piękną składnię.
♡<>♡<>♡
1. Nazywam się Angelika Mucha ( tak, tak jak Littlemooonster96 ).
2. Mam 15 lat.
3. Mieszkam w Lublinie.
4. Mam trzech braci, siostrę...
5. ... kota Maxa i psa, który wabi się Tofik.
6. Uwielbiam Bars&Melody, Hollywood Undead, Fall Out Boy, Arctic Monkeys, Adama Lamberta, Selenę Gomez i Eda Sheerana.
7. Wychowuję się u babci.
8. Chodzę do szkoły muzycznej.
9. Gram na skrzypcach, fortepianie, trochę na flecie, gitarze, bębnie i cymbałkach.
10. Uwielbiam śpiewać.
11. Należę do szkolnego chóru i scholi parafialnej.
12. Jestem katoliczką.
13. Za granicą byłam 3 razy - w Pradze, Rzymie, Florencji, Malcesine i dodatkowo w jakichś miejscowościach postojowych.
14. Jestem uzależniona od herbaty, telefonu, muzyki, ludzi z którymi gadam (najczęściej przez telefon).
15. Kocham, ubóstwiam, uwielbiam American Horror Story ♥
16. Często dopada mnie wieczorna "depresja". Wtedy potrzebuję gorącej herbaty, koca, smutnych piosenek i duuuuużo chusteczek.
17. Nie potrafię się zorganizować.
18. Jestem nieodpowiedzialna.
19. Mój styl ubierania jest zmienny. W zależności od dnia i nastroju. Raz zakładam spódniczki i pastelowe bluzki, kiedy indziej jeansy i koszulę w kratę.
20. Z przedmiotów ogólnokształcących moimi ulubionymi są historia, j. polski i troszkę chemia (tylko troszkę gdyż mój umysł nie jest ścisły).
21. Miałam z koleżankami zespół muzyczny, ale z wielu powodów rozpadł się on niestety zostawiając w moim serduszku rankę :')
22. Za bardzo przywiązuję się do wszystkich i wszystkiego. Od razu robię sobie nadzieję i później cierpię.
23. Szczerze nienawidzę matematyki.
24. Remont pokoju planuję od dwóch lat. Nadal się go nie doczekałam xd
25. Uwielbiam oglądać covery na YouTube.
26. Mam wiele, wiele, wiele, wiele kompleksów.
27. Tracę nad sobą kontrolę i wybucham w najmniej oczekiwanych momentach.
28. Marzę o dniu (który nazywam Tumblr Day), w którym nie musiałabym robić nic, na co nie mam ochoty.
29. Nie potrafię przeżyć dnia bez muzyki. Po prostu MUSZĘ posłuchać jakiejś piosenki!
30. Zawsze wokół siebie mam bałagan.
31. Kocham noce. Nie tylko ze względu na spanie, ale także na gwiazdy. Uwielbiam w wakacje oglądać bezchmurne niebo! Raz nawet spałam na tarasie :)
32. Niedługo jadę do Belgii i do Francji na konkurs.
33. Uwielbiam przeglądać Instagrama.
34. Mam słoik wspomnień założony na początku tego roku.
35. Kiedyś wysłałam list do samej siebie w przyszłości. Aktualnie leży gdzieś za szafą, bym w przyszłości mogła go znaleźć i przeczytać :)
36. Moimi ulubionymi kolorami są zielony, czarny, szary i turkusowy.
37. Z pomocą internetu uczę się rzeczy, które normalnym ludziom nie przyszłyby na myśl, np. Runy celtyckie, numerologia, zielarstwo (Harry Potter tak bardzo).
38. Jestem książkoholikiem. Przeczytam każdą książkę, jaka wpadnie mi w ręce (nie wliczam w to mangi i książek szkolnych czy naukowych)
39. Mój telefon to Samsung Galaxy s3 LTE
40. Nienawidzę się kłócić lub mówić komuś przykrą prawdę. Wtedy czuję jakby ktoś wbił mi nóż w serce i przekręcał nim w różne strony.
41. Kocham tańczyć. Mimo że wyglądam jak słoń i ruszam się ze słoniowatą gracją. Ale kocham taniec. Kocham straszliwie.
42. Zazwyczaj kładę się spać chwilę po 22.00 .
43. Gdyby moja rodzina i przyjaciele byliby zagrożeni potrafiłabym zabić. Mimo że tak naprawdę jestem niewinną duszyczką cierpiącą po każdej, nawet małej kłótni z babcią.
44. Kiedyś próbowałam kręcić filmiki na yt. Niestety hejty everywhere, powaleni licealiści, uraz i fobia na całe życie.
45. Jest mi cholernie ciężko z myślą, że nie potrafię śpiewać dobrze. Nieważne, ile bym się starała. Nigdy nie będę miała dobrego głosu, nawet w najmniejszym stopniu.
46. Jestem dwubiegunowa. Od diabła do anioła. Nienawidzę tego.
47. Ostatnio zrobiłam sobie drugą dziurkę w prawym uchu.
48. Mam cholernie wielką tremę. Stresuję się nawet przed popisem klasowym. Nie potrafię tego powstrzymać.
49. Myślę, że do końca życia nie będę miała partnera. Ale mimo to mam nadzieję (patrz pkt. 22)
50. Chciałabym być inna. Ale nie potrafię się zmienić.
*^*^*^*
DAŁAM RADĘ! Dzięki za wszystko! :*

Komentarze

  1. Mamy tyle wspólnych cech *-*
    Śpiewasz lepiej ode mnie, to po pierwsze, a po drugie nie spiewasz źle, spiewasz brylantowo *-*
    A jeśli nadal sądzisz, że nie, to moze podrosniesz i głos ci się zmieni

    OdpowiedzUsuń
  2. ALE PAPUGA!
    P.21 TO WSZYSTKO MOJA WINA .JA WIEM .JA PRZEPRASZAM NOOO ;-;
    P.44 A weź ich pierdol. Ja nadal mam twój film. Genialnie zmontowany. Zgadnij przez kogo xdd

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Harry Styles - kim dla nas jest?

Snapchat

Niall Horan w trzech słowach