Niall Horan w trzech słowach



Niall Horan

Irlandzki chłopiec należący do brytyjskiego zespołu One Direction. Uroczy, tleniony blondasek kochający jedzenie, berety i golf. Najbardziej rozpieszczony członek boysbandu, przy tym chyba najsłodszy. Przez fanów najczęście jest shippowany z OP i kreowany na typowego bad boy'a. 
Jego naturalny kolor włosów to brąz, jednak zazwyczaj je tlenił. Pije herbatę z mlekiem i nienawidzi cytryny.


Fanki o Niallu w trzech słowach:

  • Najsłodszy ziemniaczek świata
  • Wiecznie głodny słodziak
  • Słodziak Blondynek golfista
  • PIERDOLONA CHODZĄCA PERFEKCJA (nie będę cenzurować, gdyż sama przekilnam)
  • Nandos, golf, ideał
  • Małe urocze bubu
  • Mój cały świat
  • Idol na zawsze
  • Niall James Horan <----- zawyłam głośno XDD
  • lodowka, jedzenie, zjeb
  • Utalentowany ładny golfista
  • Najlepszy siusiak ever
  • Taki fajny człowiek
  • Niall Pieprzona Perfekcja James Ideal Horan to wspanialy chłopak i fajnie by było jakby i mąż.. Jest przecudownym człowiekiem i bardzo jestem z niego dumna. Jakos tylko nie mogę sie zebrac żeby napisać mu ile dla mnie znaczy. Jest w tej chwili moim życiem i kocham go całym serduszkiem. Taka moja mala kruszynka. Wierze w marzenia i to ze jemu sid udalo daje mi sile walczenia dalej. Zmieniam sie. Jest moim autorytetem. Kocham go nie za wygląd a za charakter i to jakie piękne słowa mówi. I naprawde uważam ze to nie jest człowiek, kurka a BÓG. Tak wierze tylko w jednego boga ktorym jest on. <---- TRZY SŁOWA
  • Powód mojego życia
  • FANFIKOWY BED BOJ XDDDD






Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Harry Styles - kim dla nas jest?

Snapchat